• 7.00-8.45 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji własnych pomysłów. Kontakty indywidualne, np.: rozmowy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy integrujące grupę
  • 8.45-9.00 Przygotowanie do śniadania, porządkowanie sali, czynności samoobsługowe. Poranne ćwiczenia gimnastyczne
  • 9.00-9.30 Śniadanie. Eksponowanie pracy dyżurnych. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia
  • 9.30-10.00 Czynności samoobsługowe w WC i łazience, nauka etapów mycia rąk. Doskonalenie tych czynności. Ćwiczenia samodzielności
  • 10.00-10.45 Realizacja zadań edukacyjnych - zajęcia z całą grupą. Zgodnie z tematyką programową, zabawy ruchowe i twórcze
  • 10.45-11.45 Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania butów, zapinanie guzików), zabawy dowolne, spacery, wycieczki- poznawanie najbliższego otoczenia społecznego i przyrodniczego, zajęcia ruchowe: terenowe, badawcze, tropiące
  • 11.45-12.00 Przygotowanie do obiadu. Czynności kulturalno-higieniczne w WC i łazience. Dalszy ciąg prac dyżurnych - nauka nakrywania stołów
  • 12.00-12.30 Obiad - prawidłowe posługiwanie się sztućcami: łyżką i widelcem. Kultura zachowania się przy stole
  • 12.30- 12.40 Zabiegi higieniczne: mycie zębów i rąk
  • 12.40-13. 00 Relaks. Słuchanie bajek i muzyki-wyciszenie
  • 13.00- 14.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, praca stymulacyjna. Zajęcia dodatkowe: język angielski, rytmika, religia, gimnastyka korekcyjna14.30 - 15. 00 Podwieczorek I - kultura spożywania posiłków
  • 15 .00- 16.30 Zabawy dowolne i zabawy kołowe ze śpiewem, pobyt na świeżym powietrzu
  • 16.30 - 16.45 Podwieczorek II - kultura spożywania posiłków
  • 16.45 – 18.00 Zabawy inspirowane przez dzieci, gry i zabawy edukacyjne, porządkowanie sali

Dostępne podstrony dla tej zakładki

Misja przedszkola, klasy "0"

Troska o dziecko, jeszcze przed jego narodzeniem, od pierwszej chwili poczęcia,   a potem w latach dziecięcych ...

Ramowy rozkład dnia

7.00-8.45 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji własnych pomysłów. Kontakty indywidualne, np.: rozmowy zgodne ...

Dowiedz się więcej

Nowoczesna szkoła

Zlokalizowana ul. Postępu 102 Akademia Dziecka wyróżnia się z otoczenia dzięki niekonwencjonalnej aranżacji elewacji zewnętrznej.

Szeroka oferta edukacyjna

Zajęcia prowadzone w sposób niekonwencjonalny, wyzwalające aktywność uczniów. Sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne

Profesjonalna kadra

Nauczyciel posiada wysokie kwalifikacje i jest świadectwem postawy godnej naśladowania.

Współpraca

Akademia Dziecka mając na uwadze dobro ucznia, w trosce o właściwy rozwój placówki podejmuje działania zmierzające do współpracy z różnymi instytucjami.

do góry ↑